3-4gündür fark ediyorum sağ göğüsüm hic dolmuyor hep yumuşak yumuşaklıgı dışında da bebegim emiyor 2dk 2dkdan fazla süt gelmiyor haliyle aglamaya baslıyor. Birde o göğüsümü verdiğim zaman sol göğüsümde hassasiyet hissediyorum sütün geldigini ama solu emzirnce sağ tarafta olmuyor aynı sey. Neden böyle oldu hic bilmiyorum çok üzülüyorum . Meme+mama ilerliyorduk ama bu aralar mamayı bırakıyor gibi günde 2-3defa anca iciyor zorla. sürekli beni emmek istiyor ama bir göğüsüm böyle olunca cok kafaya takmaya basladım ya yetmiyorsa diye. Saat başı emmek istiyor ama her saat başıda tam dolmuyor süt sanki göğüsümde🥺 bu ne cıkmaz bir yol . Niye böyle olur varmı aynısını yasayan ve sütünü geri kazanan ne yapmam lazım eski haline gelmesi iki göğüsümde de süt olması icin bilen varsa yardım edin lütfen🙏🏻