Bebeğim 15 aylık aşırı iştahsız bir çocuk canı isterse bir iki yer yoksa burun kıvırır vs karpuz ve salatalık yiyor sadece onun dışında bir şey yemiyor bende sırf yesin diye bir iki telefondan açmaya başlamıştım ama iş çığrından çıktı şimdi videoyu değiştirmemi istiyor ağzını açmıyor videoyu değiştirdiğimde ağzını açıyor telefonu nasıl bırakabilirim daha fazla bu durum ilerlemeden😬🥺