bullshit Oglummmmb bizimki de baston şu an ama hiçbir şekilde binmiyor çığlık atıyor resmen. nasıl vakit geçireceğimi şaşırdım
Hale007 bullshit bizde 13. Aya girdik gireli bağırarak yalancıktan ağlayarak çığlık atarak gün geçiriyoruz yA görmezden geliyorum tepki verirsem hep yapar diye ama yok eliyle işaret ettiği şeyi bile ağlama numarası yaparak istiyor yaa 😱😩