Evim çok sıcak karton kutu açılıp duruyor ve çok büyük aptamilin mamasını kullanıyorum ve poşet olarak aldım daha çok gramaj diye, Cam kavanoza koysam ev sıcak mutfağım güneş alıyor bozulur mu, buzdolabının içinde saklasam daha mı iyi olur ? Dışarı çıkarkende kavanoza koysam bebeğin çantasında dursa bozulur mu ama çok saatler kalmıyorum zaten dışarda