Kızım erken doğdu. Kronolojik olarak 4 ay 18 günlük düzeltilmiş olarak 3 ay 11 günlük. Yaklaşık 10 gündür bebeğimin yerine başka bi bebek geldi sanki. Sürekli ağlıyo, uykusu var uyumuyo uyusa da hemen uyanıyo. Beşikte sallayarak uyurdu orda da durmuyo. Mamasını zar zor içiyo bitirmiyo. En çok sürekli ağlaması beni üzüyo. 4. ay atağı yaşıyoruz sanırım. Başka bu durumda olanlar var mı? Neler tavsiye edersiniz?