Tospagam [url=https://hizliresim.com/7BaZQ5] arkadaşlar genel olarak mı böyle yoksa bana has mı? Hoşuma gidiyodu her gün farklı Bilgi okumak
Tospagam Asafeymeninannesi 3 gün oldu da kimseden ses çıkmayınca bana özel bi sürpriz hazırlıyorlar sandım 🤗
Kahvegerek Bende herşey normal. Bunu söyledim ya kesin bana da gelir. Geçen bende reklam çıkmıyor yazdım bir gün sonra reklamı dayadılar
Kahvegerek NekwaSultan az önce seni geçirdim aklımdan nerde hiç görünmüyor diye. Nasılsın herşey yolunda mı göremedim bu ara
NekwaSultan Kahvegerek sağol canım benim.. Iyi olmaya çalışıyorum kurs durumlarinda sıkıntı var da iste..dualarınızla daha iyi olacagiz inşalalh ❤
NekwaSultan Kahvegerek kiraydi yerimiz tasinmak zorunda kaldik aniden fln iste yeni yerle uğraşıyoz madden manen sikinti iste..
Cennetinsusu Tospagam 1 yaşından sonra böyle mi oluyor acaba ? Az kaldı benim kızımda yaşına girecek unutmazsam yazarım☺️