Lina-20 Kızlar 4 aylık bebeğim var ilk geldiğinde öyle güzel sütüm vardı ki dolup dolup taşıyordu sonra kayınvalideyle sorunlar oldu bebeğimi benden uzaklaştırdı falan üzüldüm ağladım stres yaptım sonra sütüm bi azaldı bidaha da ne yaptıysam o ilk zaman ki gibi olmadı.var mı aranızda sütü azalıp da sonra çoğaltan bişey?
leopar Lina-20 zaten süt zamanla terbiye oluyor göğüs yumuşuyor eskisi gibi akma durumu günde 1,2 defa emzirince oluyor 🙏🏻Eğer bebeğin emdiği de ağlamıyorsa ,huysuzluk yoksa ve bezleri dolu alıyorsam merak etme sütün bebeğine yetecek kadar doluyor
biruykusuzanne Lina-20 bulgur pilavı ve marul salatası bana çok çok çok olumlu etki ediyor tabiri caizse fışkırıyor 🙏
NurY Lina-20 o durum kadından kadına değişiyor hormonlarla alakalı bir durum bazıları hiç dikkat etmez oluk oluk sütü vardır hep akar , bazilarida ne yapsada sütü azdır , siz iyi beslenin süt yapan gıdalar çok onları tüketin zamanla düzelir
leopar Lina-20 çünkü sık emen bebeğiniz var ondan 🙏🏻Eğer bu dediklerim tamsa takma kafana bak bende öyleydim ilk çocuğumu emzirmedim ikinciyi emzirdim hep korkarak ya azalsa diye diye neyse şimdi 1 yaşımda ve tel göğüs gidiyor diğer göğsü emdiğinde diğer gğn bakıyorum süt var çünkü emiyor ve geri doluyor ama eskiden kokuyordum ya biterse diye 1 yıldır bu şekilde bitmedi daha 🙏🏻
BirPatiSever Lina-20 dolu dolu olmayacak zaten. memeler bir-iki ay içinde terbiye oluyor ve yumuşuyor. Emdikçe gelir merak etmeyin
Fatma35_ leopar benim daha 15 günlük bebeğim var memeyi kesinlikle almıyor sütümü sağıp veriyorum ama 60 ml bazen 45 ml çıkıyor napmam gerekiyor
Nargiza97 Karnımı doyurduktan sonra bol bol su içiyorum meyve falan iyyorum yarım saate ikiside taş gibi oluyor
Lina-20 Nargiza97 maşallah canım keşke benimde olsa denemediğim şey kalmadı bol su içiyorum ama öyle taş gibi olmuyo
minikordek Nargiza97 sizin epey sütünüz var demek ki bir şey yapmasanız da dolacakmıştır :) maşallah diyelim 🧿
hum55x Lina-20 göğüsün terbiye olmuştur. Süt fışkırtan bir şey yok baciko benimde terbiyelendikten sonra piyasada ne var ne yok denedim bana mısın demedi. En sonun da bari gece boş memeye uyanmasın kızım diye bıraktırdım. 11 ay uğraştım düşün
bikerem Lina-20 1 bardak kaynamis suya 1 tstli kasigi isirgan TOHUMU koyun. 5dakika sonra icin mümkünse tohumları da yeyin,sonra memeden ip gibi fiskirdigini izleyip mutlu olup bsna da dua edin😊
Meyrameyro Yulaflı bisküvi ve meyve suyu rezene . Bide e bebekte emziren anne çayı var onlar iyi geliyor denemek lazım her bünye farklı kuzenim pirinç yiyince sütü oluyor. Ben yiyince bebeğimde gaz yapıyor
Lina-20 Yavrusuu amin yavrumun içeceği sütü kestirdi pislik kadın.ve hala daha uğraşıyor benimle ama hakkımı helal etmiyorum Allah’ından bulsun..kuru dutu sade yemiştim pey faydasını göremedim ama hoşafını deneyeyim bide canım sağol
Taze1mom Lina-20 migros ve ya şok marketlerde maltana içecek var benimde sütüm azdı onunla çoğalttım ve bir çok kişiye önerdim hepsi memnun kaldı
Lina-20 Taze1mom günde bir tane mi içiyorsunuz ben promalt içmiştim denemek için 6lı aldım günde bir tane içtim 6 gün pek bi işe yaramadı.yani yarasa heralde ilk içimde etkili olur diye düşünüyorum