Bebeğim son 3 gündür elini yumruk yapıp ağzına sokuyor ama ısırır gibi yapıyor , uyuyorken ağlayarak uyanıyor yine elini ağzına götürüyor azıcık rahatlıyor susuyor tekrar başlıyor diş kaşıyıcısı aldım ısırmak İçin çok çabalıyor kendi parmağımı damağına götürüp yine ısırır gibi yapıyor çok huysuz 🤦🏻♀️