161525 Elifmoms bende dün mayaladim makinede süt şişesinin içine 1 pk activia koydum 6 kavanoz çıktı ama biraz sulu oldu maya çok geldi yarın annemden yoğurt mayası almayı düşünüyorum varsa yoksa da her kavanoza 1 tk olacak şekilde denicem bidahakine