Mrvesn Selam sevgili anneler Her emzirme sonrasında göğsümün üst kısımları felaket derecede yanıyor. Emzirirken zaten canım çok acıyor göğüs uçlarım yara birde üstüne emzirme sonrası ağrı, yanma hepten çekilmez oluyor. Başına gelen oldu mu nasıl geçti yardımcı olabilir misiniz? Mastit değil sanırım çünkü ateşim falan yok, göğüste tıkalı değil elime beze gelmiyor. Ama göğüs uçlarımda süt kabarcığı var.
asel_asya61 Mrvesn bende de yanma oluyor. Süt dolduğu için oluyor sanırım. İlk hafta hep ağlayarak emzirdim. Her emzirme öncesi ve sonrası zeyrinyağı sürmeye başlayınca birkaç güne iyileşti. Şuan hala acıyor ama önceki gibi değil çok şükür🙏🏻 bir dene istersen
Ipekk Mrvesn http://www.lllturkiye.org/2016/01/meme-ucunda-olusan-sut-kabarcg-icin.html?m=1 süt kabarcığı için okuyun isterseniz
Mrvesn asel_asya61 ya benim bebeğim 2 aylık oldu daha önce bu kadar olmuyordu. Son 2 haftadır böyle ve son 2 haftadır da göğüslerim yara. Bebeğim düzgün emmiyor sanırım beni 😔
Babymomdad Mrvesn bi cozüm bulabildinizmi benimde hem emzirirken hemde emzirme sonrası yanma oluyo etrafında