Defnemnks Bebeğim 3 aylık rahatsızlığından dolayı doktor azeltin verdi eczanede günde 2 yazmışlar doktor 1 kez demiş kullanan varmı kaç kez verdiniz
hilalhanim Defnemnks 24 saatte bir verilir. Belki dr sabah akşam önerdi tedavisi o şekilde siz yanlış anladınız ya da reçeteye 2*1 girmiştir bu yüzden eczacı o şekilde kullanım yazmıştır.
hilalhanim Defnemnks hayır dr ile iletişime geçin. Dr ne dedi bilmiyorum ilacın kullanım şekli bu şekilde ama dr farklımtedavi uygulamak istemiş olabilir ❤️