Sahinnnn Önce kemikleri yıkayıp sirkeli suda yarım saat beklettim daha sonra su koyup ocağa aldım kısık ateşte 12 saattir kaynıyor yeterli mi ? 15 saatten önce tam bırakmaz diyorlar siz nasıl yapıyorsunuz ???
bambiii Sahinnnn bir bakın ilikler ayrılmış mı kemikten. Eğer ayrıldılarsa tamamdır. Bende 13 saat kaynattım maximum.
Azramina Sahinnnn evet doğru . Yalnız düdüklü daha pratik . ben düdüklüde 1 saat kaynatıyorum . Daha pratik . Zaten ilikleri vs tamamen erimiş gibi pişiyor .
Bebegimm1 Sahinnnn yeterli en az 8 saat pişmeliymis jole gibi kivamda olucak ben 8 9 saat bekletmistim