Browniek Bebeğim iki aylık yaz meyvelerinden meyve püresi yapmak istiyorum kışın yesin diye 😍 sizler nasıl yapıyorsunuz tarifleriniz var mı
Minikprensesinannesi892 Browniek bildigim kadariyla taze mevsim meyvelerinden verilmesi öneriliyor donmus gidalar pek önerilmiyor. Dondurulsa bile 3 ay icinde tukelimesi gerekiyor. Bence iyice bir arastirin dondurulmuş olarak veriliyor mu diye ona gore hazirlik yapin 🥰
Azramina Browniek Örnek ; taze şeftaliyi cam reddeden geçirdim . Orta ateşte rengi hafif dönene kadar kaynattım . Ohh mis gibi oldu . Minnak kavanozlara koydum . Tadı hazır hipp ‘in püreleri gibi oldu.
Azramina Browniek kışa yapmadım ama ben yakın zamanda hemen tüketti . Her meyve mevsiminde güzel bence . Kışında portakal , mandalina , elma , nar ooo ağzım sulandı 😋
minnakin_annesi Browniek her şeyi mevsiminde vermelisiniz, porsiyona uygun olarak. püre adi aktında 10 15 kayısı birden verilmemeli mesela