Kubrayrl Crn_6637 0-3 ay ateş için tehlikeli. 38 ve üstü. Ilık bir banyo yaptırın dereceniz varsa 30 32 derece olmalı suyun derecesi . Calpol varsa yine verebilirsiniz. Hala düşmüyorsa hastaneye gitmelisiniz
Crn_6637 Elflnykt Götürdüm bugün hava sıcaklığından olduğu soylediler tahlil sonuçlarında hiç bsy çıkmadı
Crn_6637 Kubrayrl Teşekkür ederim bugün götürdüm şuan iyi normal vücut ısısı kaç derece olmalı onu merak ettim şuan 36.8 lerde
Kubrayrl Crn_6637 normal ateşi o zaman 36.4 ten başlıyor normal ateş . Atletle dolaştırın inanılmaz sıcak el kadar bebekler bile boncuk boncuk terliyorlar