Derya_ canım ağlamasının sadece açlıkla bi ilgisi yok bi ağrsıı vardır gazı vardır ve fazla vermişsin bence, bende doğum yaptığımın ertesi gün eve geldik gece hiç durmadı ağladı emzirmeme rağmen ama kayınvalidem bu çocuk aç diye eşimi sabahın 5 inde eczaneye yollayıp mama aldırdı ve ben engel olamadım çok pişmanım, meğer çocuğun gazı varmış kolik bi bebekmiş mamayı da hala bırakamadım maalesef. Eğer bezini dolduruyorsa çiş yapıyorsa o çocuk doyuyordur emin ol, zaten ilk ay bebeğin midesi çok ufak emin ol doyuyordur eğer sütün varsa. Doktoruna danışarak hareket et derim canım