Kızım 7 ay 13 günlük son iki haftadır gece bı anda hıçkıra hıçkıra ağlayarak uyanıyor 5 dk boyunca ağlıyor zor susturuyorum bu durumu yaşayan oldu mu bana da bilgi verir misiniz acaba birşey den mi korktu bu ağlama neyin ağlaması bende bilmiyorum korkuyorum