Deletedmom_32 Gzm17 hemen yapabilirsin 6.ay aşısında banyo ile ilgili bir problem olmuyor ben sorduğumda öyle demişlerdi
Bebegimm1 Gzm17 bana asilarda ertesi gun yika der hemsireler yikasam sorun olmuyor ama ertesu gun yikasan daha iyi olur derlerdi bende oyle yapardim suan 1.5 yasinda hala oyle yapiyorum.sadece 2.ay asisi 3 gun banyo yasak digerlerinde ertesi gun yaptir derdi