mimikkralicesi onlar gitti her şey eskisi gibi şu anda . O kadar bıktım ki artık gelsinler istemiyorum. Kaç saat kızım aç kaldı. Sırf sevecekler diye. Kaç saat uyumadı, uykusuz kaldı. Ya torununuz anlıyorum ama insan kendi söyler ya. Kızım emzir,uyut diye. Yarın bir daha gel sevmeye ama yok bunlar sevmiyor adeta işkence ediyorlar çocuğa ya. Bıktım usandım yemin ederim ya