Bizimki 6aydan itibaren geceleri kendi başına uyuyordu ama gündüzleri hamakta sallıyprdu. 12 aylıkken tek uykuya düştü, düştüğü günden itibaren rutin uygulayıp bıraktım yatağına, ilk günden uyudu. Bence en önemlisi rutinler, uyku çağrışımı yapıyor. Rutinleri es geçmeyin, bırakın yatağına, uyku arkadaşını da verin yanına, alışana kadar da başında bekleyin.