Kmlll Arkadaşlar bebeğim 2 buçuk aylık bugünler de aşırı elini emiyor aç da değil doyuruyorum karnını alışkanlık edindi iyice emzik gibi niye acaba
mimikkralicesi Kmlll benimkide öyle hatta bazen öğürüyor bogacak neredeyse kendini ama yine elini cıkarmıyor sürekli basındayım cıkarıyorum elini ama yine yapıyor emzik veriyorum emzik varken bile yapmaya çalışıyor
tospikannesiiii Kmlll çok normal. Cok cok emiyor dimi memeyi belki öyle emmez 🤣 benimki öyle çünkü çk güzel emiyr keşke memeyi emse öyle 😟 ellerini tanıyor şuan. Sık sık ellerini yıkamanı tavsiye ederim. Sürekli ıslak oldugu için elleri herşey yapışıyor. Bizimkinin elleri hep kendi saçı dolu sık sık yıkıyorum
sunshinednz Kmlll benimki de öule iki buçuk aylık. Bu dönemin gelişimsel özelliklerinde yazıyordu. Elini tanıma ağzına götürebilmesi, koordine etmesi ve için gerekli. Ben sorun etmiyorum izin veriyorum. Büyüyünce devam ederse sorun tabi
Kubrayrl Kmlll anne karnımdan olan bi alışkanlık . Oral dönemine geçiş yapılıyor artık her şey ağzında olacak. Bizimki meme emerken aynı anda baş parmağını da götürüp emiyor 😅😅😂
Kahkaha Benimki de 1.5 aylık aynı şekilde elini emiyo ögrüyor aç deil ama.. emzik veriyorum o u emmiyor elini emiyor..
burcui89 Kmlll benimki de aynen 2 buçuk aylık, meme de emiyor mama da yiyor yine de ellerini emiyor, başlarda açlıktan sanıyordum ama tokken de emince bir foruma bakayım dedim ki normalmiş:)