KubraaAaaaa Bebeğim 2 aylık şehirdışına çıkmayı düşünüyoruz. Bu aylarda şehirdışına çıkan oldu mu ? hava değişimi çarpar mı acaba
Kader_1002 KubraaAaaaa Ben doğumumu memlekette yapmıştım ve 25 günlükken de eve dönmüştüm hava değişimi fln bişey yaşamadık çok şükür ama bizimki uyku düzeni bozulduğu için biraz huysuzlasmisti onun dışında bişey yaşamamıştık.