Sevdaaaaa Suan tam 5 ay 16 gunluk bebegim mama kullaniyoruz, 2 numara mamaya 6.aya girdiği gibi mi gecicez
Gusta Sevdaaaaa sma kullanıyorum 5 ay 18 günlükte bebeğim 1 numara mama bitince 2 nu araya geçtim tekrar 1 alıp yarım bırakmak istemedim gayet iyi içiyor hiçbir sorun olmadı
Minikprensesinannesi892 Sevdaaaaa normalde 6 ay kontrolunden sonra geciliyor ama bize doktorumuz elinizde 1 numara varsa kullanin bitsin oyle gecersiniz yarim kalani atmayin sakin demisti. Zaten icerik olarak bakildiginda pek bir fark yok sadece bazi minerallerin miktari degisiyor o kadar