Kızlar bunu süt attırmak için sabah öğle akşam yemekten sonra 2 tane aldım ilk gün akşama doğru midem ağrıdı diğer gün bütün gün midem ağrıdı. Bugün hap kullanmadım ağrı baya azaldı sanırım yarına hiç kalmaz. Mide ağrısı yapması normal mi? Boşa gitsin de istemiyorum 250 TL’ye aldım azaltarak mı kullanmalıyım bilen sağlıkçı var mı?