Urastaha18 Kızlar çocuklarınızı kaç yaşında bezden çıkardınız ? zor bir süreçmi oğlum 26 aylık pek umursamıyor tuvalet işini istemiyor yani nasıl yapıcam fikir verir misiniz
Sia Urastaha18 26 aylıkken bezi çıkardık. İlk gün bir kere çiş kaçırdı bir daha da ne kaçırma ne altına işeme yaşamadık. İlk geceden kuru kalkmaya başladı zaten. Bence gözünde büyütme her çocuk farklı. Bazı çocuk 6 ayda öğreniyo bazısı da bir günde çözüyor.
meryembrl Gin ben de 3 yaşına 1 ay kala başlamayı düşünüyorum. Büyüdükçe daha kolay alışıyor diyolar dpgru mu acaba :')
Zeynepela1406 Ben uc gun oldu baslayalı 29aylık kızım ama lazımlık ta yapıyo kalkınca yine yapıyo basa cıkamadım
Urastaha18 Zeynepela1406 benm oğlumda klozete oturmuyo çok korkuyo lazımlık aldık bakalım nasıl olcak
Aryaronya93 Zeynepela1406 biraz sabır gerektiriyo tam bir ayda oturur.. rabbim sabır versin size.. çok zor bir süreç.
Segeson Urastaha18 benim oğlumda 26 aylık asla wcye gitmek istemio gittiğimizde anne kaka bitti kaka gitti diyor altına yapıyor napıcam bilmiyorum.
Urastaha18 Segeson zamanla olur inşallah benim eltimin kızı 4,5 yaşında daha yeni bezi bıraktı geceleri hala bezleniyor
Urastaha18 Zeynepela1406 ama bazende zorlamamak lazım çünkü istemedikleri zaman onlarda fobi haline geliyor bu tuvalet olayı benim yengemin kıızı tuvaletten korktu kaç haftalarca kakasını yapamadı lavman yaptılar yazık o olaydan sonra hep aklımda yani korkutmakta iyi değil istemiyorsa zorlamamak lazım