Oglusannesi26 Anneler sütünüzü arttırmak için neler yaptınız ? Bilgi alisverisi yapalım 🙂 Ben helva yedim , hümana anne çayını içtim , bol su , rezene rahatlatıyor
Sblglrr Oglusannesi26 benımdr kesıldı gıbı ya bı sıkıyorum ucunu sut gelıyo az bısey bı sıkıyorum hıc yok bebek emmeyı bıraktı bende sagma makınesı aldım gerı gelırmı acaba sagdıkca
Asyaveannesi04 Oglusannesi26 kesinlikle bol su, tahin helvası, bol yeşillik ve düzenli uyku 🙏🏻 Tabi birde promalt içiyorum ben günde
Asyaveannesi04 Sblglrr gelir ama emzirmeyi bıraktırmayın emzirdikçe sağdıkça çoğalır ben ilk günden beri hep sağdım 7.5 aylık şimdi
Sblglrr Asyaveannesi04 benım emıyodu kuvezde kaldı bıberona alıstı o yuzden emmıyo emedıkce azaldı baya hatta yok bende emzırme seyıne gıttım oda sag cogalır dedı bende pompa aldım da neyle cogaltabılırım