ipekanne benim 1 ay içinde yattı hatta hastaneden söylüyorlar çünkü sgk ya onlar başvuruyor 300 lira için süt parası için siz başvuruyorsunuz benim temmuzun 6 sında doğum yaptım ağustosun ikinci haftası yattı takribi bir ayda. Ama e devletten kontrol edin ödeme aşamında yazıyorsa yatmış oluyor