Ipekk valla alerjisi var mi yok mu bilmiyorum. Simdiye kadar cok guzel emiyordu hatta cok bile emiyordu doktor cok iyi diyodu. Ne olduysa 4 5 gundur var yani. Iki gundur emiyo yine ama emerken karni gurulduyo su gbi karninin icinde resmen sesi geliyo sonra da kusuyo