Bence kilo alımı bebekten bebeğe değişiyor tamamen fizyolojisi ile ilgili olduğunu düşünüyorum. Benim kızım çok emen bir bebek sadece anne sütü alıyor 3100 gram doğdu birinci ayında 3850 gramdı. Ayrıca mama ile beslenen bebekler daha hızlı kilo alıyorlar. Bana ayda 2-2,5 kilo sadece anne sütüyle pek gerçekçi gelmiyor ya. Zaten olması gereken ayda 600-1000 gram arası. Bu değerlerin altı sıkıntı olduğu kadar çok fazla üstüne çıkmak da sağlıklı bi durum mu tartışılır.