Seda_blt46 Merhaba kızlar ilk ultrason görüntünüz yuvarlak mı fasulye şeklinde miydi şekilden kız mı erkek mi olduğu anlaşır mı?
mavigokyuzu120666 Seda_blt46 yuvarlaktı karnımda yuvarlaktı enine büyüdü bütün belirtilerim kızdı bi oğlum oldu 💕
Ege0404 Bizim ultrason fotoğrafımız fasulye şeklindeydi oğlum oldu doktor başta kız demişti sonrasında erkek olduğunu öğrendik. Erkek demeden önce de görenler fasulye şeklinde erkek olmasın bu demişlerdi doğru çıktı 😂
Seda_blt46 Ege0404 😂 masallah Allah bağışlasın öncelikle benim oğlumun keseside fasulye şeklindeydi şimdi ablamn ikinci bebeğini bekliyoruz çok merak ettim kız mı erkek mi olcak diye kese yuvarlak ilki kız onunda kesesi yuvarlakmis tabiki sağlıklı sıhhatli olsunda kızı erkeği hiç farketmez 🤲😊