Nisakus25 Mrb kızım 2800 doğdu şuan 5 aylık olucak 6 kilo var yok canım çok sıkılıyor anne sütü alıyor gece mama veriyorum bir kere gündüz tutmuyor biberon napabilirim bizim gibi olanlar var mı çok üzülüyorum 😢
Flower123 Nisakus25 valla hep zayıftı hala öyle yapacak birşey yok doktor bünyesel dedi bazı çocuklara su içse yarar dedi benim oğlum güzel besleniyoe yiyor ama almıyor 11 aylık 8.500 kilo
TugceRain Nisakus25 benim kızım 1 yaşında 7 kilo. Sağlığı yerindeyse çok takılma kilosuna. Başta çok takıyordum. Artık takmıyorum.
Asyaveannesi04 Nisakus25 Nisakus25 benimki de 2880 doğdu şuan tam 7.5 aylık 7300 kilosu bugün doktorumuz muayene etti menenjit aşısını olduk çok şükür çok sağlıklı dedi ya zayıf mı sanki dedim şişman olunca ne oluyor dedi sağlıklıysa önemli değil bence
Hulyao Nisakus25 1 yaş 8 kilo alerjik bı bebekti zaten kilo alımı çok az iştah yok üzülüyorum haline ama yapacak biseyde yok malesf
Nisakus25 TugceRain ne zamandan sonra durdu kilo alımı elimde değil çok üzülüyorum şimdi bide kuzeni var 15 gün büyük kızım ondan o toroman gibi çok moralim bozuluyor gördükçe 🥺
Minnosanne06 Biz de 2600 doğduk şu an 9 ay 18 günlüğüz ve 6.4 kilomuz Kan değerlerimiz normal çıktı,minyon olacak kızım o yüzden kilosuna takilmadim,zayıf çok gelisken olur üzülmeyin
Nisakus25 Minnosanne06 aylık ne kadar alıyor hiç mi almıyor acaba ek gıdaya başlayınca kilo alır diye düşünmüştüm ek gıdada mı almıyorlar 🥺
Minnosanne06 Nisakus25 lbizimki çok aktif ve şunu dusunmuyor doktorlar 7.aydan sonra bu çocuklar hareket halinde,kilo tutmuyor yoksa ben kalori hesabı yaparak öğün hazirliyorum
Bhtnr1irmk 2800 gram düşük kilo mu diyonuz. Benim kizım 2200 doğdu her ay 1750 gram aldı ve 3 buçuk yaşında hala da maşallahı var. Bence doğum kilosuyla ilgisi yok. Yapısal ve genetik bişey almayan çocuk 4 kilo da doğsa almıyor. Önemli olan sağlık
demet2375 Bhtnr1irmk lütfen yanlış anlamayın ikizlerimde iki kilo doğdular. Annesutu veriyim bide mama veriyim mama kulândinizmi acaba hangi maama kulandiniz
Bhtnr1irmk demet2375 küçük doğdugu için ememedi beni meme ucumda yoktu 6 ay sağarak sütümü verdim. Şimdi diğer bebeğimde 2 buçuk aylık o da 2770 doğdu onunda kilo alımı çok iyi emziriyorum. Ben doktorları dinlemeden saat başı emzirdim o istedikçe verdim. Özellikle gece çok emzirdim
demet2375 Bhtnr1irmk ay benimkiler emmemiyorlar bende sağım yapıp veriyom kaç saate veriyoduz sagdiginixi
demet2375 Bhtnr1irmk ben iki saat bir veriyom acaba saat başımı versem dediğin gibi doktor kuvezdeyken üç saate bir ver dedi ve küvezde üç saate bir verince bbekler sarılık cikarti
Sia Nisakus25 kız neden üzülüyorsun. Önemli olan doğum kilosuna göre hesap yapmak. Canı içinde olsun en önemlisi o. Bazı çocuklarda bünye ile alakalı sen istersen 1.5 İskender yedir her öğün zayıfsa zayıf oluyor. Hem sen eşin genetik faktörler de önemli.
Bhtnr1irmk demet2375 canım saat başı besle zaten anne sütü yarım saatte sindiriliyor. Ben 2 bebegime de öyle yaptım kiloları hep öndeydi.
Bhtnr1irmk demet2375 üstelik küveze bile girmedi 36 haftalık doğdu hastaneden çıkışı 100 gram aılmıştı bile
demet2375 Bhtnr1irmk benimkiler 33 haftada doğdu ikiz oldukları için küvezde beş gün kaldı iki kilodan 1.700 düşmüştü sarılık cikartilar çünkü dediğin gibi üç saate bir anne sütü istediler ve üç satte bı besliyormuslar. Ve beş gün kaldı Allah’tan fazla kalmadılar yoksa bebeklerim iyice zayiflardi