GamzeDurmus Kızlar bebeğime süt alerjisi denildi biogaia damla kullanıyordum kullanabilir miyim bir bilginiz var mı doktorumun numarası yok
Yuyu05 GamzeDurmus damlaya bir alakası yoktur bence kullanabilirsiniz ama net bilgim yok gözüksün bilen birileri yorum yapsın diye yorum yapıyorum geçmiş olsun :)
Ucansupurge GamzeDurmus Bizim doktorumuz biogaiyi kesmişti. İleri derece süt alerjisi vardı kızımda o yüzden sanırım. Biogainin içinde ki probiyotier sütun içerisinde olgunlaştiriliyor nadir olarak içerisinde süt proteini kalabiliyor o yüzden keselim riske atmayalım demişti. Bu arada biogai gaz damlası değil probiyotik. Gaz damlası için sab simplex kullanmistik.
Fatimaasel GamzeDurmus merhaba bebeğinizin süt alerjisi olduğunu nasıl anladınız . Benimde bebeğim 2 aylık ishal mukuslu şekilde . Doktora götürdüm besin alerjisi dememiz için kanlı mukuslu ishal olması lazım dedi bide alerji testini 4 aylıkken yapabiliriz demişti .
GamzeDurmus Fatimaasel doktorumuz ishaline bakarak teşhis koydu açıkçası, hatta ilkten besin alerjisi olabilir dediler daha sonra farklı bir doktorun görmesini istedi o doktor da süt alerjisi dedi mamadan kaynaklı olduğunu söyledi ve alerji maması verdi
GamzeDurmus Fatimaasel valla açıkçası ben hiç alerji olabileceğini düşünmemiştim doktora götürünce de hatta rota virusunden şüphelendi testi yaptırdık negatif çıktı sonrasında baktım ki beni emerken daha fazla kaka yapıyor söyledim ve alerji olabileceğini söyledi
Zeynepervam Benim kızımda alerji, peynir yoğurt vs. Yiyordum aynı gün kanlı mukuslu ishal oluyordu. Kesin süt alerjisi olduğu ortaya çıktı.süt diyeti yapıyoruz şimdi. Günde bir kezde Aptamil hipoalerjenik mama
Fatimaasel Zeynepervam benim bebeğim o mamayı yemiyor ya siz nasıl yedoriyorsuniz . Var mı bir yolu bende deniyim.
Zeynepervam Fatimaasel 2 ölçek yapıyorum 1 buçuğu boşa gidiyor igreniyor midesi bulanıyor malesef alıştırmaya çalışıyorum hala