Kızlar bebeğim 3 aylıkken tübinger kalça abdüksiyon ortezi kullanmaya başladık. Açılarımız fazla yüksek değildi ama tedbir amaçlı kullanacağız dedi doktorumuz. 3 ay sürüyormuş tedavi. Kullanan var mı? Nelere dikkat ettiniz? Malum havalar çok sıcak ve bebeğim sıkılıyor içinde, dönmek istiyor. Bana kalsa sadece geceleri takacağım ama doktorumuz takmamız gerektiğini söyledi…