Memede uyumak istiyor ama saatlerce dursa da zor dalıyor Yatağa bırakınca direkt ağlıyor. Çok yorucu oluyor öyle. Dalmasına yakın sallamaya başlıyorum en azından benim için bi nebze daha rahat. Sallayarak bile saatler sürüyor. Zaten sonra da hemen uyanıyor böyle alıyor uykusunu resmen