Babyuraz Bugün rota aşısının ilk dozunu olduk 3 aylık tüm gün uyku hali oldu halsiz hala normal mi acaba dokundu mu aşı
Angelss12 Babyuraz biz de bugün yaptırdık gelince bi 2 saat uyudu ondan sonra 10 buçuğa kadar ayaktaydı daha yeni uyudu çok huysuzluk yaptı bizde sürekli emmek istedi
Babyuraz Angelss12 geçmiş olsun size de bizimki de sabahtan uyudu sonra bir bucuğa kadar uyumadı huysuz değildi ama 🤣