Pasaben ben bebeğimi emzirmeden önce kucağıma alıyorum elimle tartmaya çalışıyorum sonra emzirme bitince alıyorum doyduğunu o şekilde anlıyorum çünkü aç olunca hafif oluyor tok olduğun da ağır , mesela bebeğim aç olduğu zaman ağlar huysuzlanır ben o şekilde de anlıyorum sizde bebeğiniz tepkilerini biliyorsunuzdur demekki sütünüz az gelmiş mama devam edin hemşire değil de doktorla konuşun 🌺