Alyaduru EsilAyse Antepli değilim ama burada yaşıyoruz kızım 13 aylık ilk dişleri yeni çıkıyor çokça mızmızız ☺️
Zerin Iyi aksamlar anneler doktor tavsiyesi istiyorum 4 aylik bebegim henuz iyi bir doktora rast gelemedim onerebileceginiz doktor var mi
Mother_of_Mustafa_Kemal Zerin Amerikan Hastanesi Mehmet Ender çiftçi doktorumuz. Ve çok ilgili tavsiye edebilirim.
Zerin mummy defalife hastaneyi hic sevmiyorum bildiginiz para sömürüyorlar onun icin oraya gitmek istemiyorum levent ve mehmet aksoyu duydum ikiside defa da hani parasinda degilim ama arif deniz e gitmistim hamile iken tam 17 tane tahlil istedi ve bu tahliller cok yuksek bir meblağ tuttu ucuk fiyat yüzünden tartismalara şahit oldum o hastanede
mummy Zerin evet ben de ilk hamile kalınca arif denize gittim daha 7 haftalıktı bir sürü tahlil istedi ve aşırı para verdik bi daha da gitmedim. Oğlumu mehmet aksoya götürüyorduk ama değiştirme kararı aldım hatemde de birkaç iyi dr var diye duydum canım ama inan bilgim yok
Alyaduru Zerin belki doktor kaynaklı olabilir mi 2 yıldır kadın Doğuma gidiyorum Doğumumu orda yaptım kızımı da 1 yıldır oraya muayeneye götürüyorum para için yapılan hiç bi testle veya uygulama ile karşılaşmadım çoğu zaman ben diyordum doktoruma gerek yok bile dediği oldu 🤷♀️
Rumeysaaa Bende antepteyim 💃 ve doğumumu defalife da yaptım çok memnun kaldım ilk 2 ayda Mehmet aksoya götürdüm kızımı fena değildi yani. Bu ayda ncr de mesut gündoğdu varmış galiba baya iyi diye duydum, bakalım :)