Rainnnn önce sürücü koltuğu arkasındaydı, eşim çok geriye kaydığı iÇin sağa aldık. Zaten ikinci cocuk da gelince sağlı sollu doldu arka taraf. Yön meselesi alışkanlık ile ilgili, güvenlik testlerini geçmiş isofixli ise sağ sol fark etmez diye düşünüyorum. Allah korusun kazanın nereden geleceği bile belirsiz.