Bebeğim 58 günlük. Yatağına yatırıyorum 3-5 dk sakince uyuduktan sonra başlıyor elini yüzüne değdirmeye. Kollarını açıyor başını oyana buyana çeviriyor. Bacaklarını kaldırıyor. Gazını çıkarsam da böyle. Kundak da yaptırmıyor. Sürekli böyle ben de sürekli uyanacak diye tetikteyim. Neden böyle ya, ne yapabilirim❗Yanıma alsam bir nebze sakin yatıyor ama uykusu 2 saati geçmiyor.