yorgunanne28 ben lise yıllarımda kullanıyordum ama saçı çok yıpratıp kurutuyor matlastiriyor, zeytinyağı sabunu gibi.. hele boyalıysa hiç tavsiye etmem, eczanede bepanthen evigen ve bemix alıp karıştırıp sürebilirsin, çok çok iyi geliyor, fiyatları uygun, o zamanlar 7 lira falandi şuan nedir bilemiyorum😅