Dönemseldir geçer dedim ama iki haftadır seslere karşı çok hassas. En küçük sese irkilip ağlamaya başlıyor, çok üzülüyorum. Özellikle uykusunda sürekli sıçrayıp uyanıyor. Uzun uyuyamadığından huzursuz oluyor hep. Sizin de bebekleriniz bu dönemde böyle miydi? Ne zaman geçer acaba