Bebeğim tam 4 aylık atak döneminde olduğundan mıdır nedir bilmem bana aşırı düştü. Sürekli kucağımda ağzında memeyle uyumak istiyor. Dalıp gittiğinde yerine koyuyorum, anlayıp kafayı sağa sola çevirdiğinde memeyi bulamayınca sanki siren çalıyor gibi ağlıyor. Ama nasıl ağlamak kendini sonuna kadar sıkıp avazı çıktığı kadar bağırıyor. Az önce de yine uyanıp arandı hemen emmeye aldım ama pozisyonu rahat değildi. Bi kaç saniyeliğine memeyi çekip daha rahat pozisyona geçiyim diyince yine bastı çığlığı. Kıpkırmızı oldu, gözlerinden yaşlar geldi, sonra içlendi. Biraz sakinleşince tekrar emmeye başladı iç çeke çeke, hıçkırarak emdi. Onun içlenmesine bende ağladım bu sefer. Yani bebeğimin normal ağlaması bu şekilde değil neden böyle yapıyor acaba kendini terk edilmiş filan mı hissediyor yoksa atak belirtisi mi çok üzülüyorum onun böyle ağlamasına 😥😥😥