Nisakusum iyice oyman lazim ben mesela ince biber gibi uzun sekilde kesiyorum oyle kurutuyorum genelde benim balkonum direk gunes goruyor bitek biberlerim cok yandi onlara birsey olmadi asiri sicaksa bulundugunuz yer gunes isisi ile kurutun direk gunesle yakmayin