Ejderhahavva Kizlaaarrrrr iştahsız bebeklerin çözümü keçiboynuzu pekmeziymiş 4 gündür falan oğlumun iştahı hiç ama hiç yoktu asla bişey yemiyordu 2 gündür kaşık mamasına keci boynuzu pekmezi ekledim çocuk cana geldi 2 günde ...deneyin diyorum mutlaka deneyin ...
MinikBezelyem_09 Ejderhahavva bebeğiniz ne kadarlık peki keçiboynuzu pekmezini kullandınız benim kızımda da iştahsızlık varda
Ejderhahavva NurAyk keciboynuzunu eşim k marasta görev yaparken bi devresi getirmişti onu kullandım yani aslında saklıyordum boğaz tahrişinde bide grip olur falan o zaman kullanırım diye doğal olduğu için kiyamamistim😄dedim bi deneyim ama bildiğiniz şifa şifa mutlaka doğalını bulup verin etkisini görürsünüz
Tomris-Hatun Ejderhahavva coktepkiliyim halam ole dedi burdada uyuz olmusum die post gordum gece beni bir tuttu kasinma . Kendimi dinliom devamli oram vuram kizarinca fener tutuom o derece dusun 😫 bide bi doktoru dinledim suphelendiginiz yere kasimadan once beyaz sirke surun yakiosa uyuzdur yakmiosa normal reaksiyondur demisti her tarafim sirke oldu . Biri buyu yapsa tutmaz o derece🤣🤣🤣🤣🤣🤣
seda2464 benimki 1 yasinda okdr cok istahsizki hicbirsey yemiyor 1 yasinda ve 7 buçuk kilo daha 😔 kilosuna takilmiyorumda ymiyor ona üzülüyorum
seda2464 benimki 1 yasinda okdr cok istahsizki hicbirsey yemiyor 1 yasinda ve 7 buçuk kilo daha 😔 kilosuna takilmiyorumda ymiyor ona üzülüyorum
Ejderhahavva Mucizem04 11 ay 10 günlük bebelac gold un kaşık mamasını kullanıyorum ondan önce bebivita hero kullandim
AsilDorukAnnesi Ejderhahavva Benim oğlum içine pekmez kattığım hiçbir öğünü kabul etmedi 😂 bal şeker olsun bebişinize 😚
Ebbrru Ejderhahavva ya bende aldim keçiboynuzu özü ve karadut özü ama hic sevmedi normal pekmezi yiyodu anlamadım nasil olcak nasil sevdircem 🤷🤦🏼♀️
Ebbrru Ejderhahavva akiskan ama biraz dha yoğun makarnavitmadan aldim. Muhallebisine de kattim ama yok yemedi 🤦🏼♀️