Bizim 18 olduğunda hastaneye yatmıştık 2 gün sonra 11 e düştü çıkışımız yapıldı bidada yükselmedi ama rengi tam 2 aylık olana kadar anca geçmişti bizim ki biraz uzamış sarılıktı tehlikesiz demişti doktor sadece rengi sarı demişti o şekilde tehlikeli zamanlarını hastanede 2 gün kaldık bi sıkıntı olmadan atlatmıştık. :|