GamzeDurmus her iki durumuda yaşadık. Reflü zamanla geçiyor ama geçene kadar bebeğe dik şekil de beslemek, beslenme sonrası bi süre daha dik konumda tutmak, hemen gazını çıkarmamak reflüyü biraz daha yatıştırıyor tabi tüm bunları yaptığınızda bile kusmuyorlar diye bir şey yok yine kusabiliyorlar, ben reflü için ilaç bile kullandım ama geçmedi hatta midesi bulandı daha çok kustu. İşin kısası sabırla biteceği günü beklemek 6-7 aylıkken azalıyor şu an 1 yaşa 1 hafta kaldı tamamen bitti. Birde şunu ekleyeyim mesela yediği her şeyi çıkardı haliyle bebek aç kalıyor o zaman biraz bekleyin midesi yatışsın ve normal de 120 cc yiyorsa 60 cc hazırlayın aradan biraz daha zaman geçince bi 60 cc daha verin.