Sibel_87 Açıkçası antibiyotik kullanmadım doğduğundan beri. 9 aylık şuan. Hamilelikten önce en fazla senede bir kere grip oluyordum. Şuan burnum aksa, hemen ertesi güne ölecekmişim gibi bütün vücudum fonksiyonunu yitiriyor. Buna rağmen sırf bu 6 saat emzirme, (doktorum antibiyotik kullanımında 6 saat demişti bana) 6 saatin sonunda sağım yap ve dökle uğraşmamak için her hasta olduğumda serum yiyorum. Emzirmeme de sıkıntı yaratmıyor. Siz sağım sırasında göğsünüzün yumuşadığını hissedene kadar devam etmelisiniz. Son süte kadar sağım yapmanızı öneririm ne olur ne olmaz.