Devushka Kızım 3 ay 19 günlük sabahtan beridir çığlık atarak kalkıyor ve sanki bi yeri acımış gibi ağlıyor kucağıma alınca sakinleşiyor gazını da çıkarmaya çalıştım kaka da yaptı bugün noluyor bu kızaya deliricemm o ağladıkça benm içim parçalanıyor 😭
DefneRana3881 Devushka atak olabilir kucağınızda sakinliyor ise az ilgi istiyor olabilir ne olur sebebini bilmeden ilaç vermeyin bi doktorunuza sorun en azından
Devushka Kuzeyimmmm ay evett aynısı bizimkide sürekli eli ağzında salyası var huzursuz diş mi acaba 😧
Devushka DefneRana3881 şu an geç oldu sabah geçmezse artık götürücem evet kucağımda sakinliyor gülüyor ama yatırınca kaskatı bi şekilde morarana kadar ağlıyor ilk defa oldu atak mı acaba bu belirtiler karnı tok altı temiz ve gazınıda rahat çıkarıyor
DefneRana3881 Devushka bazen atak oluyor bazen ise sebepsizce anne kokusu istiyor bırakın kucağınızda kalsın kucakta gülüyorsa ne kadrlık bilmiyorum ama keyfini çıkarın
DefneRana3881 Devushka bu dönemde yatrdınız yatrdınız birdaha gelmiyorlar kızım 10 aylık kucağımıza aldığımız da itiyor bizi aşağı inebilmek için ☺️