karacalarinanasi Hayırlı günler. 2.5 yaşındaki oğluma bugün otizm teşhisi koyuldu. Bursa içerisinde özel eğitim veren bir kurum tavsiyesi ve güvenebileceğim bir çocuk psikiyatr önerir misiniz ? Çocuğuma en iyi şekilde eğitimini vermek istiyorum.
Balkupum2505 karacalarinanasi çok gecmiş olsun insallah bilgim yok üstte kalsın postunuz.. belirtileri neydi acaba kısaca bahsedebilirmisiniz
Bahar11 karacalarinanasi belki bakarsinz bn soyliym yinede bu tarz seylern altnda hep travma yatuyorms baris muslu bakarsanz sayfasina yardmci olur belki
Tosbikkkk karacalarinanasi canım çok geçmiş olsun peki belirtiler nelerdi bizimle paylaşır mısın rica etsem bizde bilgilenelim
Irmakprensesinannesi karacalarinanasi bende bursadyim Dinçer diye özel hoca Var soy adını hatırlamıyorum ama özel çocuklarla ilgileniyor aynı zamanda melek vatansever sağlamdır fizyoterapist ve sadece özel çocuklarla ilgilenen ve iyileştiren gurubtan kendisi bir araştırın derim
AngelMotherr karacalarinanasi canım benim çok geçmiş olsun inşallah atlatirsiniz silik otizm mi acaba ne gibi bulgular fark ettiniz
karacalarinanasi Adına bakmıyor, kendi etrafında dönüyor, akranlarıyla iletişime geçmiyor ve konuşmuyor. Belirtileri bunlar
Deletedmom_37 karacalarinanasi birde akranlarıyla nasıl iletişime geçmiyor bakmıyor mu onlara hiç sonuçta daha küçükmüş
Bersahefem karacalarinanasi bu belirtiler 1 yaşında ve ya 1 buçuk yaş gibi de var mıydı yoksa sadece 2 buçukta mı ortaya çıktı
karacalarinanasi Deletedmom_37 yani bugün doktor bunların etken olduğunu söyledi. Evde kumandayi getir, babana götür, hadi otur vs dedigimizde yapiyor, orada doktorun soyledigi hic birseyi yapmadi
karacalarinanasi Bersahefem 1 bucuk yasindan sonra iyice fark ettik ama bir konduramama sureci oluyor tabi artik hala konusmayinca internetten vs okuduklarimizla bugün goturdum iste teshisi böyle koyuldu
123ilker_annesi karacalarinanasi çok geçmiş olsun ama sakin olun o bir hastalık değil öncelikle eğitimin en büyüğü size düşüyor nakadar sakin ilgili olursanız evladinizi okadar topluma kazandirirsiniz sakin ola çocuğunuzu başkasının bilgisine bırakma (toplum olarak kastım )Biz güya toplum olarak doktordan çok iyi biliyoruz oysa bi halt bildiğimiz yok insanlara gereksiz bilgi yükleyip kafa karıştırmaktan başka o yüzden bacım elini gözünü en önemliside vicdanını evladının üstünden cekme rabbim yardımcın olsun inan sevgi şefkat ilgi herşeyin üstesinden gelir sen nakadar mücadele edersen evladın okadar iyi olur nacizane fikrim hakkını helal et
karacalarinanasi 123ilker_annesi estagfirullah asil siz hakkinizi helal edin elimizden geleni yapacagiz insallah atlatacagiz zor bir surec
Bersahefem karacalarinanasi 1 ve 1 buçuk yaş arasında da ismini söylediğiniz de bakmıyormuydu.televizyona uzun uzun dalarak bakıyor ve uzun saatler tv izler miydi.bir de 1 yaşında felan by by gel alkış vs yapıyor muydu.bi arkdşımın çocugu için soruyorm kusura bakmayın.çok geçmiş olsun inş süreci kolayca atlatırsınız