Kizlar merhaba oğlum 7 aylık tüp bebek ile oldu ve geçen hafta içime doğdu resmen adete 4 5 gün kala idrar testi aldim pozitif cıktı ilk çocuğa 3 sene ugrastim kayıplarım oldu çok zor bir dönemdi gercekten,sonra pozitif çıkınca hem çok sasrdim hem bebeğim küçük diye biraz üzüldüm ikisine nasıl yeterim dye ilk gebelik riskliydi hep yatmıştım birde,çokta sewindim tabi karışık duygulardı ama betahcg düşüyor malesef kimyasal gebelikmis Allahım wardir bir bildigi ama kendi kendime hamile kalmam bile 3 zorlu sene sonunda beni sewindirdi kimyasal gebelik gecirenler nezaman regl oldunuz deger sifirlaninca mi olunuyordu