Nlvdgn 17 aylık kızım. Doğumu adatıp ta yaptım, o gün nöbetçi Arzu mercan vardı. O olduğu için 3. Gün kontrolünü de zorunlu olarak ona götürdük. O gün bugündür bayılıyorum canım doktorum ❤️ ücret hakkında net bilgi veremem indirimli ödüyorum hastaneye